coming back

hi! first of all i am not sure what am i gonna write about. But i hope that i will figure it out soon.

It’s been so long,i guess more than 3 years and lots of lots happened since then.

First of all i found a job and it’s been 3 years, at an insurance company. i didn’t complete my masters. i married with m significant other. Now we’re been together for 7 years.

I love him more everyday and these days we’re trying for a baby !!! (I am 26 so no worries :))

i really didn’t do most of the things i write about. Working is so hard especially with marriage. actually i don’t know exactly what i’m gonna do when the baby comes, but my mama says that she will help me so fingers crossed right 🙂

For now it’s all, i will see you soon !!! Bye!!!

Reklamlar

“Azur” satışa sunuldu!

Yazının Alındığı Yer

Posted on by

Azur: Bir fotoğrafçı ile zehirbilimcinin Amazonlar’da aşkı bulmalarının hikayesi…

Zehir bilim uzmanı Profesör Liz Ehnore, kanser ve tümörlere çare olması umuduyla zehrini araştıracağı kurbağa projesi için bütçe ve destek alır ancak ona dergi için eşlik edecek bir fotoğrafçı bulamaz. Genç kadın araştırmaları sonucu ajandası açık sadece tek bir fotoğrafçı bulabilir; eski ödüllü fotoğrafçı ve karısı öldüğünden beri işi bırakmış Jack McLaughlin. Jack yıllar sonra bir projeye adım atmak konusunda isteksiz olsa da, kendini evet derken bulur ve ikilinin her adımı tehlikeli vahşi doğa macerası başlar.

Azur-Awakencordy

Evet, fanfiction dünyasıyla az buçuk haşır neşir olan herkesin mutlaka duyduğu bir isim olan yazar Awakencordy’nin (bkz.: http://awakencordy.com/) en güzel özgün eserlerinden biri olan Azur artık kitap halinde. Yazıldığı zamandan beri Awaken’ın en sevilen hikayeleri arasında yer alan Azur, geçen yıl sonuna doğru yayınlanma sürecine girmişti ve Ağustos ayı itibariyle de belli başlı kitap satış sitelerinde online olarak yerini aldı.

164 sayfa olan ve Cinius Yayınları’ndan çıkan kitap, daha önce internette yer alan hikayeye göre değişiklikler içeriyor. Fiyatı 14 TL, ancak pek çok sitede indirim dahilinde. Daha önce hikayeyi okumamış olanlar; bu film gibi maceranın kollarına kendinizi hemen atmalısınız. Daha önce okumuş olanlar; siz de Azur’un yepyeni haliyle yükselişine mutlaka yardımcı olmalısınız. 🙂

Azur’un resmi sitesi: http://azur.merkez-masa.com/

Kitabı satın alabileceğiniz adresler:

http://www.dr.com.tr/Kitap/Azur/Awakencordy/Edebiyat/Dunya-Oyku/urunno=0000000606684

http://www.kitapyurdu.com/kitap/default.asp?id=700342&sa=173596675

http://www.netkitap.com/ayrinti.aspx?kod=199744

Azur goodreads sayfası: https://www.goodreads.com/book/show/18948903-azur?ref=ru_lihp_up_rv_0_mclk&uid=1808608354

Azur hakkında yorumlarınızı ve sorularınızı diğer okurlarla paylaşabileceğiniz Twitter etiketi: #azurkitap

Yazın bu sıcak günlerinde romantik, bilimsel, adrenalin dolu bir romandan daha cazip ne olabilir, değil mi? Herkese iyi okumalar dilerim! 🙂

catch up…

okay i really wanna say things go smoothly but .. no ! things have been way crazy these couple days ! finally it’s all over. i am graduated from my university and in a week i am starting my master (my major is statistics btw) ! at the same university yes but it is very good university and well known in my country so that is it. i am not reading and learning these days but i am gonna catch up i am determined about this. this is really short notice but i don’t have much to say. my bff aka my sister started this job and very happy so i am happy 🙂 my significant other is still in school , doing his master. we are still student 🙂 but i am searching for a job *fingers crossed*. i hope i find a job that i like 🙂 we are gonna see right 🙂 okay ! see you soon mate ! byeeee :)))

expressing myself..

Resim

talking not hard for me, unless i present something but writing is so hard for me.. i don’t know why, it always have been frustrating for me.. right now because i am not using my native language, i opened a dictionary on my browser. i am trying to improve my english , i mostly talk about daily stuff but i will help i hope.. so i want to catch up my new year resolutions. i still didn’t graduate. i had three courses for this semester, i passed two of them and currently i am waiting to announced my thirid course. btw i read the fault in our stars which i really don’t wanna talk about the book because i cried lots and lots of tears happened. they were.. omg i can’t do this. i listened lots of the civil wars , i catched up melissa & joey which is very very funny :)) last of all i am learning new things everyday. these dats just new words but that is something, right? and my brother and the one i love most met 2 days ago and they liked each other , i am very happy about that 🙂 so that is all.. see you soon 😉

my new year resolutions..

Resim

hey! it’s been such a long time i know but i decided to use my lj for keep in track with my life.. it’s been 10 days the new year starts and i want to write my 2014 resolutions and try to accomplish  them all.
first of all i HAVE to graduate this term because i accepted as a graduate student at my school for my major, statistics.. so i have to graduate.
second this year i want to learn how to use spss,sas,sql and visual basic programmes. with this rotation. most important ones are spss and sas, so wish me luck.
third i want to finish english grammar cause i want to take my toefl. such a hard exam and actually i don’t wanna take but i have to. things must done.
fourth i want to continue learning spanish. i start for fun with this app, duolingo. i see learning spanish funny and nice so i wanna buy one or two books for continue.
fifth this year i want to read more books than i read in 2013. i read fictions and stuff but i never enough. SO BUY MORE BOOKS AND READ THEM ALL.
sixth this year i want to return commenting the fictions i read. i get lazy this last 6 months , this has to end.
seventh i want to start work out.running or walking, i don’t know how but i’m gonna figure it out.
eighth this is the more important one. everyday i want to learn one new thing. this could be a word. this could be a new country. this could be about food. about art. anything but new for me.
ninth i want to bake more. specialy learning new recipes and make them for my family and the one i love most ❤
tenth i want to cook more. i am so lazy when it comes to cook so this year i’m gonna learn cook proper meals.

soo for now this is all. i hope i can continue using my lj more and end of the this year i can complete this list. actually there is two more thing but they’r about watching movies and listening music. i am watching lot more than normal and music is my life so i’m not putting them on the list.

my life was not full or satisfactory in 2013 . i hope this changes in 2014. i hope this year brings me more than ever. love and happiness and peace. this year gonna be about learning. i hope i accomplish that for myself. if there anyone out there reads this i hope 2014 brings you more. thanks and byeee 😉 xxx

profiterol maceram..

ben bugün profiterol yaptım çok da güzel oldu 🙂 daha önce bi kere yapmıştım ama ilk sefer diye yazmadım 2.yi bekledim. şimdi yazıyorum işte..

tarifini arkadaşımdan aldım, yapması gerçekten çook kolay 🙂 son halini fotoğraflamadım ama bunu internetten aldım 🙂 siz de deneyin mutlaka, şimdiden afiyet olsun 🙂

 

MALZEMELER:

Hamur için;

1 sb su,1 sb un

yarım paket margarin

4 yumurta

azcık tuz ve şeker

Yapılışı;

su ve margarini kaynatın. daha sonra içine un tuz ve keşeri koyun, ateşin üstünde karıştırarak pişirin. hamur kıvamını alıcaktır zaten.. daha sonra bi kenara koyun ki ılınsın. sonra içine tek tek yumurtaları kırıcaz. bi yumurta kırın, mikserle güzelcene yedirin yumurtayı hamura. her yumurta için aynı işlemi tekrarlayın.

şu şekilde hamur gitgide daha cıvık bi hal alıcak.

Krema için malzemeler:

3,5 sb süt

1 sb un

yarım paket margarin

vanilya,  1,5 sb şeker

kremanın yapılışı:

unla sütü pişirin. koyu muhallebi kıvamını aldığında ateşten indirin içine margarini katıp mikserle güzelce çırpın. sonra içine şekerle vanilyayı katıp yeniden çırpın. şeker tamamen erinceye kadar. bu resimde görülen kremanın son hali, hamurun da ilk hali.

Çikolatalı sosun yapımı:

hazır satılan toz çikolata soslarından alıp üstündeki tarife göre pişirin 🙂

profiterol toplarının yapılışı:

çay kaşığıyla tepsiye dizin.

ben tatlı kaşığı kullandım

benimkiler büyük oldu..

220 derecede 20 dakka pişirin toplarınızı. sonuç böyle olucak 🙂

sonra topları bıçakla kerarından yarın (tamamen 2’ye ayırmayın ama ) içine krema doldurun sonra üstüne çikolata sosu döküp yiyin 🙂 afiyet olsn 🙂

geri dönüş..

son zamanlarda zamana yetişemiyorum.. aslında baktığında hiç bir şey yapmıyorum. açıkçası napıcağımı da bilmiyorum. kendimi çok amaçsız, çok boş hissetmeye başladım. üniversite son sınıf öğrencisiyim ama bazen kendime baktığımda gerçekten utanıyorum. sanki her şey boşunaymış gibi.. neyse ki hala 21 yaşındayım.. ortalamı yükseltmek için alttan ders aldım ders programımı doldurdum.. artık bir yerlerden başlamam gerek.. yoksa yılların emeğini çöpe atmış olucam.. okulu 1 sene uzattım, sınavlara giricem çalışıpta.. kpss,kpds,üds,ales,toefl..
buna rağmen bana baktığında gerçekten huzurluyum.. müzik dinliyorum özellike ŞUna takılmış durumdayım.. orjinali de çok güzel ama ben bu halini daha çok sevdim 🙂

aslında bu yazıyı geri döndüğümü belitmek için yazmıştım ama uzadı gitti işte..

bu kadar.

    Aurora..

tatil …

OKUDUKLARIM:

Lord of The Rings  :   3 kitap bi arada basılmış olan versiyonunu ele geçirdim ki abim sağolsun 🙂 çok güzeldi ve okuması gerçekten zevkliydi ki 6 günde okudum üstelik vize zamanımdı 🙂 ilginç bi deneyim oldu çünkü ben filmlerini ne zaman izlemeye kalksam ya bişeyler oldu ya da ben sıkıldım ve bıraktım kii ben bi tane bi kore dizisi vardı sanırım adı “bu kış kar yağcak mı?”‘ydı ve deli gibi sıkıcı bunalım bi diziydi, onu bile kasıp bitirmiştim. neyse şimdi sırada bunun filmleri var onları da en kısa zamanda bitiricem :):)

The Hunger Games : OMG ! açıkçası harry potterdan sonra hiç bi kitap serisini beğenemiceğimi düşünüyodum.. (istisnalar var aslında, ipek ongun’un bir genç kızın gizli deftri gibi :):) bi de death note çok güzel, manga olan 🙂 ) neyse işte okumam 3 gün sürdü ve bayıldım 😀 en çok ilk kitabı beğendim, 2 ve 3 de gayet güzeldi ama 1 in yerini tutamazlar işte.. kitapların genelinden bahsedicem sadece, peeta ya bayıldım hatta sipariş alıyolarsa aynısından bi tane de kendime istiyorum, yes 🙂 katniss’e gıcık oldum saçını başını yolasım geldi bazen!!! anne’ye de sinir oldum ki okuyunca anlarsnz, spoiler vermiyorum bi de son olarak hepimiz güzellik seviye 0’a ulaşmak istiyoruz aha 😀 temmuz da sanırım yanlış hatırlamıyosam filmi çıkıcak, türkiye de gösterime girmeme durumu mu varmış ta takip edemedim o kadarını , haberi olan söylesin lütfen :D:D

İZLEDİKLERİM:

SHERLOCK :I’m Sherlocked dude!!! and yes i believe in sherlock holmes 🙂

Castle (4 sezon tamamı-4. sezon devam ediyo) : olağanüstü çok güzel bişey bu :D:D en son 14. bölüm yayınlandı, yeni gelişmeler için heyecanla bekliyorum ayrıca gelişen güzel de bi fandomuvar ficlerini okumak da eğlenceli 😀 ingilizce tabii :):) mutlaka izleyin izlettirin 😀

…ing kore filmi: ahh çok duygusaldı yaa sonunda ağladım resmen 😦 film tanıtımı yapmıyorum , çoğu oyuncunun adını da ya bilmiyorum ya da unuttum ama dizide ki fotoğrafçının başka filmlerini de izledim adam baya iyi oyuncu diğer filmleri de güzel. başrolda ki kız da kore de baya ünlü o da aynen çok iyi bi oyuncu 🙂

uzun zamandır intenetim yoktu pek bişey izleyemedim o yüzden.. benden bu kadar, en kısa zamanda yeniden yazarım umarım 🙂

    Sevgiler;

                                                                                                                                                                                                                                Aurora…

kendime not-yakın zaman içinde yapılacaklar listesi..

bu aralar o kadar yoğunum ki.. hiç bişey için vaktim yok hiç bir şeyi yetiştiremiyorum bende yatıp uyuyorum.. öyle tembelleştim ki anlatamam..

neyse zaten internetim kısıtlı.. bu yazıyı yazıp kapatıcam..

1) okuduğun ve okumak istediğin kitapların listesini düzenle (yazarlarını not almayı unutma)

2) izlediğin ve izlemek istediği filmlerin ve dizilerin listesini düzenle

a) amerikan dizileri

b)amerikan filmleri

c) kore dizileri

d)kore filmleri

e)japon-çin dizileri

f)japon-çin filmleri

g)taiwan filmleri

h)taiwan dizileri

3)FİNALLERE KADAR BÜTÜN DERSLERE GİR!

4)ERASMUS SINAVINA ÇALIŞ!

5)AÇLIK OYUNLARI SERİSİNİ TAMAMLA!

6) YÜZÜKLERİN EFENDİSİNİ BİTİR!

7)EKSİK DİZİLERİNİ TAMAMLA!

8) FİLM İNDİRMEYE DEVAM ET!

9)İZLEDİĞİN VE İZLEMEK İSTEDİĞİN ANİMASYON FİLMLERİN LİSTESİNİ ÇIKAR!

10)İZLEMEK İSTEDİĞİN ANİMELERİN LİSTESİNİ ÇIKAR!

11) OKUMAK İSTEDİĞİN MANGALARI BİLGİSAYARINA İNDİR!

ooooffffff ne zaman biter bunlar kim bilir.. nese bu liste burda dursun da gene kaybetmiyim 🙂

bayram ramen’i =)

malum bayram geldi.. öncelikle hepimizin kurban bayramı mubarek olsun =) ben bu bayram evdeyim, bayram bitince vizelerim başlıyo.. ders çalışırken karnım acıktı e herkes de bayram gezmesinde.. bende kalktım kendime ramen yaptım, yaparken de fotoğraflarını çektim.. şimdi de burda paylaşıyorum işte =)
MALZEMELER

öncelikle kaynamış su =)

sonra leader ramen =)

hem pişirirken hem de yerkrn kullanıcağımız chopsticklerimiz =)

paketimizin içinden çıkan çorba sosu ve kurutulmuş sebzeler=)

YAPIM AŞAMASI:

kaynayan suyumuza çorba sosumuzun yarısından fazlasını döktük. tamamını dökünce tadı bana ağır geliyo biraz bi de acı sevenler içine az biber salçası katınca güzel oluyo 🙂

kurutulmuş sebzeleri içine attık. bunalrı biraz kaynatın ki sert kalmasınlar yumuşasınlar. 2-3 dk yeter =)

sıra ramen’e geldii =)

şimdii arkadaşlar pakette 3 su bardağı su (550ml) diyo. o kadar su yetiyo ama çok geniş tencere kullanmayın ki benimki gibi rameninizin yarısı dışarda kalmasın =)nese ben chopstickle karıştırdım onu güzelce tabii =)

1 dkka sonra bu haldeydi işte =) not: chopstickle karıştırıyoruz ki ramenimiz parçalanmasın =)

nerdeyse olduu =) hmm yummy =)

kontrol edelim pişmiş mi diye 🙂

vee ramenimiz hazıııır =)

afiyet olsuun =) Maşiitkaeduseyo =)